Dobre noclegi, tanie noclegi

czwartek, 24 maja 2012

Precle


Precle jak do tej pory najbardziej dochodowe dla mnie.
Opisze Ci kolejny sposób pracy online. Są to tak zwane precle. Czym one są? Hm precle podobnie jak artykuły tematyczne mają wyznaczoną długość. Lecz precle nieco się różnią ponieważ dostajemy do użycia kilka fraz, słów kluczowych, możemy pisać brednie na dany temat lecz te słowa kluczowe muszą się znaleźć w naszym arcie. Precle mogą być dochodową pracą w domu, za jeden precel można sobie zażyczyć 1.10-2,50 zależy od długości. Przez około godz. napiszemy jakieś 7-10 takich artów, czyli kilka groszy do pensji można zdobyć. Ja po szkole pisałem po 4 godziny i wychodziło mi spokojnie 1200zł na miesiąc. Obecnie mam kontakt z miłym zleceniodwacą także mogę Cie polecić tylko pisz na maila. Po co są te precle, a służą one do pozycjonowania danej strony, pisząc precle nie obchodzi nas gdzie one trafiają, piszemy wysyłamy naszemu szefowi na maila i czekamy na zapłatę, oczywiście muszą być one unikalne i być takie jak w ustaleniach między klientem. Precle jak widać mogą być dość dochodową prace, jednak jeśli nie mamy wyobraźni i lekkiej ręki  do pisania możemy się z tym strasznie męczyć. Na wszystkie pytania odpowiem, jeśli masz jakieś zostaw je w komentarzu bądź wyślij mi maila. Co myślisz o pisaniu tego typu atrów? Wypowiedz się dla innych w komentarzu i udziel odpowiedzi w ankiecie. Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz