Dobre noclegi, tanie noclegi

niedziela, 17 czerwca 2012

Interesy

Witaj to znów ja, przedstawię Ci rozkręcenie mojego interesu z kontami premium, a mianowicie można powiedzieć że pierwsze koty za płoty, pierwsze konta sprzedane, zainwestowałem jak do tej pory 108 zł na koncie w payU na allegro mam 70 złotych, także jestem na minusie jeszcze, ale w tym tygodniu myślę że się odrobię. Nie maiłem czasu się poważnie tym zająć niestety dziś troszkę ruszyłem, ale niestety ciągle mało. Co zrobiłem w tym kierunku? Stworzyłem grafikę na allegro pod aukcje z kontami, dziś stworzyłem banery, grafity na bloga o kontach, aby zachęcić nowych kupujących. Do tej pory miałem przyjemność obsłużyć 30 klientów i każdy był zadowolony, niektórzy już wracają do mnie, także można powiedzieć że dobry początek ale rynku z kontami nie podbiłem. Myślę że w tym tygodniu pojawi się coś tu na tym blogu o tej metodzie zarabiania, na razie sam muszę to rozpracować, podliczę miesiąc zobaczę czy się opłaca bawić w takie rzeczy. Sam jestem ciekaw czy wyjdę na prostą, czy może coś na plusie? Hm ciężko powiedzieć. Dobra nie nudzę już, zapraszam wkrótce do śledzenia moich postępów, kto wie może kiedyś przedstawię jakiś sposób na tym blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz