Dobre noclegi, tanie noclegi

czwartek, 7 czerwca 2012

Konta do programów

Kolejnym dobrym sposobem na prace w domu przez kilka godzin w tygodniu jest sprzedaż kont premium, przede wszystkim do serwisów hostingowych. Prawdzie powiedziawszy ja robię to dopiero 3 dni efekty marne ale wiem że to także jest kopalnia złota w internecie. Parę złotych na dzień zawsze za to może wpaść a w sumie to potrzeba tylko dobrego automatu i kilka minut poświęcić co 3-4 dni. Zobaczymy jak mi z tym pójdzie miejmy nadzieje że dobrze, miejmy bo z wami też się podzielę informacjami jak to robić oczywiście jeśli to sam sprawdzę i mi pójdzie dobrze:) Pozdrawiam wszystkich i zapraszam do śledzenia mojej przygody z zarabianiem przez internet.

PS: Wczoraj dostałem zapłatę za pisanie precli było to 425zł mało ale pisałem tylko do 15 dnia miesiąca później nie miałem czasu, także nie źle:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz